dijous, 15 de març del 2012

La rehabilitació és low cost

“Obrim la porta a la rehabilitació” és una campanya que no és només low cost, sinó que a més persegueix l’objectiu de renovar el sistema penitent-ciari català i reduir el seu cost. Tenim la falsa creença que quants més anys passen a la presó els detinguts, més civilitzats surten i no es així. La durada de la condemna no està relació-nada amb la seva efectivitat.  Si es redueixen els anys de condemna no només es redueixen els costos del sistema penitenciari sinó que s’aconsegueix una reha-bilitació del pres. Miquel Pongiluppi ho resumeix en que “el low cost no ha de suposar mai un low service”. Aquesta acció publicitària és el millor exemple de com, amb iniciativa i col·laboració entre els mitjans,  es arribar a difondre i assolir un objectiu social, a baix cost. La campanya no només pretén millorar el sistema vigent i reduir el seus costos, sinó que també canviar la vida de moltes persones i famílies, per les quals la rehabilitació es una nova oportunitat de canviar i redimir els seus errors del passat.



El spot de la campanya és el següent:




Marta Soler

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada