“Obrim la porta a la rehabilitació” és una campanya que
no és només low cost, sinó
que a més persegueix l’objectiu de renovar el sistema penitent-ciari català i
reduir el seu cost. Tenim la falsa creença que quants més anys passen a la
presó els detinguts, més civilitzats surten i no es així. La durada de la
condemna no està relació-nada amb la seva efectivitat. Si es redueixen
els anys de condemna no només es redueixen els costos del sistema penitenciari
sinó que s’aconsegueix una reha-bilitació del pres. Miquel Pongiluppi ho resumeix en que “el low
cost no ha de suposar mai un low service”. Aquesta acció
publicitària és el millor exemple de com, amb iniciativa i col·laboració entre
els mitjans, es arribar a difondre i assolir un objectiu social, a baix
cost. La campanya no només pretén millorar el sistema vigent i reduir el seus costos,
sinó que també canviar la vida de moltes persones i famílies, per les quals la rehabilitació es una
nova oportunitat de canviar i redimir els seus errors del passat.
El spot de la campanya és el següent:
Marta Soler
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada