dijous, 15 de març del 2012

Pensa en gran i actua en petit

El concepte de (re)invent no consisteix en inventar res nou, sinó donar un gir a la nostra manera de treballar. Actualment, el temps de crisi i el low cost ens ha fet canviar les regles del joc, i com a conseqüència s’han hagut de crear diferents oportunitats noves.

En aquesta conferència van ser convidats dos publicitaris molt emprenedors, Joana Sánchez i Carles Andreu Bustamante. Ambdós van donar el seu punt de vista sobre la comunicació actual, i ens van explicar les grans diferències entre les noves oportunitats i les anteriors.

Joana Sánchez, va explicar una petita història per ensenyar-nos com s’havia apropat a la web 2.0. “Les noves tecnologies ens apropen com a persones gràcies a la comunicació intensa i la velocitat”, afirmà la publicista. Els Recursos Humans estan canviant als usuaris, en relació a les marques, pels publicitaris és molt important que els clients persegueixin una marca. L’objectiu principal és incorporar la comunicació a les empreses, amb la finalitat de que els treballadors es comuniquin entre ells. El món laboral està canviant i la primera marca que hem de crear és la nostra. La imatge de les persones és la clau principal per els Recursos Humans. Els directius de les empreses escullen els treballadors a través de les xarxes socials. Les empreses cada vegada són més globals. És molt important tenir coneixement dels continguts i incorporar les xarxes socials a les feines, conèixer la eina principal.

Carles Andreu Bustamante va assegurar que la comunicació es troba en un moment de total revolució. La figura del comunicador es difuminarà, ja que l’entorn de la comunicació és el digital. Les persones d’aquesta generació han après d’una manera totalment diferent; a través de la diversió i amb opcions de crear errors. Ara s’aprèn de les equivocacions per arribar més lluny, la gent ha de treballar convençuda i amb rigor. Tot el que hem fet és la formació i el desenvolupament d‘un nou model de comunicació.

Laura Álvarez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada