dimecres, 14 de març del 2012

L’actitud és la curiositat

Avui dia, el periodisme no viu al dia a dia, sinó al minut. L’evolució d’Internet ha estat la principal causa d’aquest fet, ja que a partir de les xarxes socials es pot actualitzar la informació al moment. Els mitjans donen continguts i la gent es la que tria com vol visualitzar aquesta informació, la major part no pagarà més per una notícia que pot aconseguir gratuïtament. El periodisme no ho és tot ara i no crec que la gent se n’adoni de la situació de crisi en la que ens trobem. Així que, simplement, el que volen és consumir la informació que busquen. de la manera més fàcil i accessible. Avui dia, les publicacions, viuen de la publicitat i, per tant, els diaris en paper no estan morts sinó en una mala etapa que superaran. Ara per ara, per un periodista crec que la millor manera per sortir endavant és la d’anar d’un lloc a un altre, aprenent el millor de cada casa, i quan es pensi que ho té tot après, tornar a saltar per començar a una altra vegada. Així és com podran construir la motxilla de l’experiència. 

Manel Expósito

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada