Avui dia, el periodisme no
viu al dia a dia, sinó al minut. L’evolució d’Internet ha estat la principal
causa d’aquest fet, ja que a partir de les xarxes socials es pot actualitzar la
informació al moment. Els mitjans donen continguts i la gent es la que tria com
vol visualitzar aquesta informació, la major part no pagarà més per una notícia
que pot aconseguir gratuïtament. El periodisme no ho és tot ara i no crec que
la gent se n’adoni de la situació de crisi en la que ens trobem. Així que,
simplement, el que volen és consumir la informació que busquen. de la manera més
fàcil i accessible. Avui dia, les publicacions, viuen de la publicitat i, per
tant, els diaris en paper no estan morts sinó en una mala etapa que superaran.
Ara per ara, per un periodista crec que la millor manera per sortir endavant és
la d’anar d’un lloc a un altre, aprenent el millor de cada casa, i quan es
pensi que ho té tot après, tornar a saltar per començar a una altra vegada.
Així és com podran construir la motxilla de l’experiència.
Manel Expósito
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada